Soalan Lazim
Hubungi Kami
Aduan dan Maklum Balas
Peta Laman
Pencapaian Piagam Pelanggan
100%

Penetapan tarikh sebutan kes pada hari yang sama

100%

Sebutan kes kali pertama dalam tempoh 21 hari dari tarikh daftar

77%

Penyelesaian kes Mal semasa

76%

Penyelesaian kes tertunggak

75%

Pendengaran kes rayuan

100%

Siasatan dan tindakan aduan pelanggan dalam tempoh 14 hari

**Nota Makluman : Pencapaian Piagam Pelanggan Jabatan Kehakiman Syariah Perak diukur secara berkala setiap 6 bulan sekali iaitu pada Bulan Jun (Semakan Laporan Julai) dan Disember (Semakan Laporan Januari) atau mengikut perubahan.
Jabatan Kehakiman Syariah Negeri Perak
  • Jalan Tan Sri Haji Harussani,
    30100 Ipoh, Perak Darul Ridzuan.

  • 05-5018400
  • 05-5018522
  • Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.
Hakcipta Terpelihara © 2021 Jabatan Kehakiman Syariah Negeri Perak. Kemaskini : 19/11/24 • Jumlah Pelawat : 21286928